• Home
  • Renault Master T35 2.3 150 Grand Confort L2H2

Renault Master
Financial lease
Looptijd
Lease p/mnd
12 mnd
€ 2.779,-
24 mnd
€ 1.445,-
36 mnd
€ 1.001,-
48 mnd
€ 779,-
60 mnd
€ 647,-
72 mnd
€ 560,-

Zonder aanbetaling / slotsom, o.v.v. acceptatie

T35 2.3 150 Grand Confort L2H2 Airco, PDC, Cruise, Bluetooth!! NR. 634

Voertuignr.:
634
Bouwjaar:
1-2023
Kilometerstand:
10 km
Transmissie:
Handmatig
Klik hier voor alle voertuiggegevens

Leasing vanaf € 490,7572 mnd, Slottermijn 20% o.v.v. acceptatie

€ 31.950,- excl. BTW
Stel een vraag
31333698-renault-master-1
Renault MasterT35 2.3 150 Grand Confort L2H2 Airco, PDC, Cruise, Bluetooth!! NR. 634
€ 31.950,- excl. BTW
Stel een vraag
Opties en voertuiggegevens
Bouwjaar
2023
Kilometerstand
10 km
Brandstof
Diesel
Kleur
Wit
Transmissie
Handmatig, 6 versnellingen
Gewicht (leeg)
1970 kg
Laadvermogen
1530 kg
GVW
3500 kg
Max. trekgewicht
2500 kg
Garantie
Fabrieksgarantie tot 01-07-2024
Wielbasis
368 cm
KW/PK
110/150

L2-H2 | LANG-HOOG | WB 3.68 | 110kW/150pk | GVW 3500kg | Laadvermogen 1500kg | Laadruimte 310x175x190cm (LxBxH)

Al ruim 40 jaar is de Renault Master het boegbeeld van de Renault bedrijfswagens! Deze rijkelijk van opties voorziene bus kan met het hoogste laadvermogen in zijn klasse en trekgewicht van 2.500KG iedere klus aan. Wat dacht u van onder andere parkeersensoren en airco als standaard opties? De soepele rij eigenschappen maken deze bedrijfswagen een echte allemansvriend.

    • 12Volt aansluiting
    • 2 zitplaatsen rechtsvoor
    • Airbag bestuurder
    • Airco
    • Alarm klasse 1(startblokkering)
    • Anti Blokkeer Systeem
    • Anti doorSlip Regeling
    • Armsteun voor
    • Boordcomputer
    • Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
    • Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
    • Cruise control
    • Dimlichten automatisch
    • Elektrische ramen voor
    • Elektronisch Stabiliteits Programma
    • Elektronische remkrachtverdeling
    • Hill hold functie
    • Laadvloer (Hout)
    • Parkeersensor
    • Radio
    • Regensensor
    • Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk